Розробка дизайну

упаковки

ENG

ДИЗАЙН упаковки

Дизайн упаковки – це процес створення зовнішнього вигляду та оформлення упаковки для продукту з метою привернути увагу споживачів, зацікавлення їх та стимулювання купівлі товару. Гарний дизайн упаковки має бути привабливим, інформативним та функціональним.

 

При розробці дизайну упаковки потрібно враховувати низку факторів, включаючи:

 

Цільову аудиторію: дизайн повинен відповідати інтересам та перевагам цільової аудиторії, щоб привернути їхню увагу.

 

Брендинг: дизайн упаковки повинен відповідати брендингу компанії та її продуктовій лінійці.

 

Функціональність: упаковка повинна захищати продукт та забезпечувати його збереження.

 

Інформативність: дизайн повинен містити достатню кількість інформації про продукт, щоб споживач міг ухвалити рішення про покупку.

 

Інноваційність: дизайн упаковки має бути унікальним та привабливим, щоб виділитися на полиці серед інших продуктів.

 

Під час створення дизайну упаковки можна використовувати різні методи, такі як використання яскравих кольорів, привабливих зображень, лаконічних текстів та унікальних форм упаковки. Важливо також враховувати технічні обмеження, пов'язані з процесом виробництва та пакування продукту.

дизайн упаковки
дизайн упаковки

Що ви отримаєте при замовлені дизайну упаковки?

● Високоякісну професійну розробку дизайну упаковки конкретно під ваші потреби.

 

● Розробку дизайну упаковки в максимально стислі терміни.

 

● Професійну підготовку затвердженого дизайну упаковки до подальшого друку.

Процес Розробки дизайну упаковки

іконка шестерні

З чого почати

Перед початком розробки дизайну упаковки, необхідно обговорити всі тонкощі майбутньої роботи, на підставі яких будуть сформовані терміни необхідні для розробки дизайну упаковки, необхідно вирішити якого розміру буде упаковка (ширина/висота/глибина якщо упаковка: картонна, паперова або з гофри в мм , якщо упаковка з поліетилену то необхідний габаритний розмір упаковки), якщо макет робиться по архівній висічці його потрібно надати у векторному форматі, якщо такої висічки немає, її потрібно буде зробити і перевірити перед початком розробки дизайну, також потрібно надати текст який буде розміщуватися на упаковці , при необхідності використання ваших фотографій їх також потрібно вислати для перевірки їх придатності використання в розробці дизайну, (за форматом та якістю), вислати векторний логотип (логотипи), висловити свої побажання та уподобання до розроблюваного макету упаковки якщо такі є.

іконка перемовини

В процесі робіт

У визначений термін вам надається варіант(и) дизайну упаковки (кількість варіантів обговорюється індивідуально на початковому етапі обговорення), з висланих варіантів дизайнів упаковки (якщо на розгляд надавалися варіанти), вибирається один, який вам сподобався, який при необхідності доопрацьовується до повного затвердження, вносяться фінальні правки і коригування.

іконка завантаження

По завершенню робіт

По завершенню розробки дизайну упаковки та остаточного затвердження макета, макет готується до друку згідно з тим завданням, (вам необхідно вислати ті вимоги друкарні в якій ви друкуватимете упаковку, надається друкарнею), за відсутності таких вимог, макет підготовляється за стандартними вимогами під офсетну (Підходить для більшості друкарень). Після завершення підготовки, макет упаковки викладається на файлообмінник або скидається поштою (залежить від розміру файлу), після чого ви завантажуєте його та передаєте у виробництво.

зворотній звязок

Для того щоб проконсультуватися, дізнатися детальніше про послугу з розробки дизайну упаковки, або обговорити деталі майбутньої роботи, зв'яжіться зі мною, зручним для вас способом за допомогою телефону та месенджерів на цьому номері, або за допомогою он-лайн форми зворотного зв’язку.

+38 067 782 55 47

іконка viber
іконка WhatsApp
іконка Telegram

Відправлення форми…

Помилка відправки!

Повідомлення отримано.

дизайн упаковки
дизайн упаковки

Є два основні типи пакування, це:

 

Жорстка упаковка із бумаги, картону, пластику тощо.

 

М’яка упаковка із поліетилену, текстилю тощо.

 

Розробка дизайну для цих типів упаковки кардинально відрізняються, тому розуміння під який тип буде робитися дизайн потрібен на початковому етапі.

Одним з основних етапів перед початком розробки дизайну упаковки є висічка / викройка.

 

Висічка / викройка упаковки - це графічний малюнок або шаблон, який використовується для створення реальної упаковки з різних матеріалів, таких як картон, папір, пластик та інших, по суті це майбутня упаковка в розгорнутому вигляді.

 

Висічка / викройка упаковки містить інформацію про розміри, форму та кількість частин, необхідних для збирання упаковки.

 

Висічка / викройка упаковки створюється зазвичай з використанням спеціальних програм для проектування упаковок, або вручну в векторному редакторі, з розмірів та форм частин, що входять до упаковки. Зазвичай на викройку також додається інформація про кріплення, згини та складання, що допомагає виготовити упаковку згідно з проектом.

 

Викройка упаковки є важливим етапом в процесі створення упаковки, оскільки вона дозволяє перевірити, чи всі частини упаковки відповідають вимогам технології виробництва та забезпечуватимуть необхідний рівень захисту продукту від пошкоджень.

 

Висічка / викройка упаковки в потрібних розмірах може бути архівною, вже розробленою по якій вже є штамп на виробництві в типографії, чи потрібно розробляти її з нуля враховуючи розмір, навантаження на упаковку, тип матеріалу з якого буде виготовлятися упаковка.

Дизайн упаковки майже завжди робиться по висічці / викройці - це процес створення графічного макету, який буде використаний для друку. Дизайн упаковки повинен відповідати розмірам та формі упаковки, що визначені висічкою / викройкою.

Висічка / викройка упаковки

При створенні дизайну упаковки по висічці / викройці важливо враховувати такі фактори:

 

Розміщення елементів дизайну. Дизайн повинен бути розміщений таким чином, щоб він не був перекритий згинами та складками упаковки, не попадав під елементи склеювання.

 

Розміщення інформації. Важлива інформація про продукт, така як його назва, склад, корисні властивості та інші фактори, повинна бути чітко розміщена на упаковці в відповідних для цього місцях.

 

Кольорова гама. Кольорова гама дизайну повинна бути збалансованою та привабливою для потенційних покупців і розміщуватись в відповідних місцях на висічці / викройці.

 

Після створення дизайну упаковки по викройці, його можна передати для друку на виготовлення упаковки.

Щоб ознайомитись з уже розробленими роботами по напрямку дизайн упаковки, перейдіть за посиланням до мого портфоліо.

Перейти в портфоліо >

Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови прямого посилання на basov.com.ua

Kyiv

Ukraine

дизайн упаковки
дизайн упаковки
дизайн упаковки
дизайн упаковки
Висічка / викройка упаковки
дизайн упаковки
дизайн упаковки
дизайн упаковки
дизайн упаковки
Висічка / викройка упаковки
лого basov
дизайн упаковки
дизайн упаковки
дизайн упаковки
дизайн упаковки
Висічка / викройка упаковки