Розробка дизайну
флаєра
Флаєра це доступний та ефективний спосіб реклами, Вашої продукції чи послуг.
Зазвичай флаєри використовують для розповсюдження в багатолюдних місцях, таких як виставки, стійки в супермаркетах, роздачі на вулиці або біля метрополітену, також їх використовують для розсилки поштою та розповсюдження через поштові служби.
Цей спосіб рекламування товарів та послуг вважається одним з менш витратний, так як виготовлення макета, друк та подальше поширення будуть менш витратними з інших видів поліграфічної продукції та реклами.
● Високоякісну професійну розробку дизайну флаєра конкретно під ваші потреби.
● Розробку дизайну флаєра в максимально стислі терміни.
● Професійну підготовку затвердженого дизайну флаєра до подальшого друку.
З чого почати
Детальне обговорення майбутньої розробки дизайну флаєра, на підставі яких будуть сформовані терміни необхідні для розробки дизайну флаєра, необхідні деталі для подальшої роботи:
- Розмір флаєра для якого буде розроблятися дизайн із зазначенням орієнтації, (альбомна або книжкова), найпоширеніший розмір прийнято вважати 100х210 мм.
- Макет для флаєра потрібен двосторонній (обличчя-обіг) або односторонній, (іноді для збірних макетів, потрібен макет тільки для однієї сторони флаєра).
- За необхідності використовувати в макеті логотип(и), надати їх у векторному форматі, за наявності бренду бука надати його для ознайомлення.
- Надати всі тексти, які мають бути на флаєрі, в редагованому вигляді, (txt, docx, xlsx…).
- При необхідності використання ваших зображень у дизайні флаєра, надати їх у максимально доступній якості (наприклад при рекламі ваших виробів).
- Висловити ваші побажання та вподобання до оформлення, кольорових рішень, будь-яка інша інформація, яка б допомогла мені вибрати правильний напрямок у майбутній розробці дизайну флаєра.
В процесі робіт
В оговорені терміни вам надаються варіанти дизайну флаєра (кількість варіантів визначається індивідуально на початковому етапі обговорення). З висланих варіантів дизайнів флаєрів, вибирається один, який вам сподобався, який при необхідності допрацьовується до повного затвердження.
По завершенню робіт
По завершенню розробки дизайну флаєра та остаточного затвердження, макет готується до друку згідно з тех завданням, (вам необхідно вислати ті вимоги друкарні в якій ви друкуватимете флаєр, надається друкарнею), за відсутності таких вимог, макет готується за стандартними вимогами під офсетний друк (підходить більшість друкарень та для друку цифровим способом). Після завершення підготовки макету флаєра для друку файл викладається на файлообмінник чи передається по пошті, після чого ви завантажуєте його і передаєте у виробництво для друку.
Для того щоб проконсультуватися, дізнатися детальніше про послугу з розробки дизайну флаєра, або обговорити деталі майбутньої роботи, зв'яжіться зі мною, зручним для вас способом за допомогою телефону та месенджерів на цьому номері, або за допомогою он-лайн форми зворотного зв’язку.
+38 067 782 55 47
Розміри флаєрів можуть бути різними, але серед них виділяється найпоширеніший і затребуваний флаєр євро формату (100х210мм, або 1/3 А4), так званий євро флаєр, розрахований спочатку для поширення поштою в євро конверті.
Дизайн флаєра відіграє ключову роль ефективності даного виду реклами, так як спочатку необхідно зацікавити споживача зовнішнім виглядом флаєра і спонукати його прочитати інформацію, яка розміщена на флаєрі.
Щоб ознайомитись з уже розробленими роботами по напрямку дизайн флаєра, перейдіть за посиланням до мого портфоліо.
Перейти в портфоліо >
+38 067 782 55 47
+38067 782 55 47
Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється за умови прямого посилання на basov.com.ua